En början!

Tjaa !

Startar i dag min blogg som bara kommer att handla om fiske.



Laddar upp som fan inför St: Anna pike open den 14:e april, jag vet det är jätte långt kvar men känner mig ändå sjukt taggad. Jag och brorsan har fixat så vi har hans båt så nu är det bara en motor som vi måste hitta.
I julklapp fick jag presentkort på skeppamarin så nu har man införskaffat en hel del av mina favorit drag BusterJerk och Big Bandit det är bara en färg på båda dragen som ja bara måste ha innan 14:e april "Hot Cod"
så himla cool färg asså.  

Imorgon blir det en liten tripp med familj och några vänner till något ställe där man kan grilla korv och fiska lite bara hoppas att det inte ligger någon is så man kan avreagera sig lite med några kast och självklart hoppas att man kan slita upp någon fin firre hehe.

Lägger upp lite bilder imorgon



Enjoy !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0